Doneer

Klachtenprocedure

De procedure voor klachten en suggesties

Heb je een suggestie of klacht? Neem dan contact met ons op via:

  • Post: Stichting Free a Girl, Koepelplein 1E, 2031 WL Haarlem
  • Telefoon: 023-2049400 (voorkeur, zodat we direct met je in gesprek kunnen)
  • E-mail:info@freeagirl.nl

Hoe we jouw melding behandelen

  1. Ontvangst: We bepalen direct wie jouw melding oppakt.
  2. Bevestiging: Binnen een week ontvang je een bevestiging met informatie over de verwachte afhandelingstijd.
  3. Onderzoek: We onderzoeken de melding zorgvuldig en ondernemen de nodige stappen om gepast te reageren.
  4. Reactie: Ons streven is om binnen een maand te antwoorden. Als meer tijd nodig is (bijvoorbeeld door specifieke projectonderzoeken in het buitenland), laten we je dat weten.
  5. Afhandeling: We sluiten de melding af als we overtuigd zijn dat we naar redelijkheid en in verhouding met de zwaarte van de klacht, alles hebben gedaan om deze naar behoren te beantwoorden.
  6. Niet tevreden? Je kunt je klacht escaleren naar het CBF (Centraal Bureau Fondsenwerving) als je vindt dat de afhandeling niet voldoende is. Het CBF zal jouw melding verder beoordelen.
  7. Registratie: Alle klachten worden geregistreerd en geanalyseerd om onze processen te verbeteren.

Procedure corruptie vermoedens

Heb je een vermoeden van corruptie? Dan kun je een e-mail sturen naar integriteit@freeagirl.nl. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen om de melding in behandeling te nemen.