De procedure voor klachten en suggesties
Heb je een suggestie of klacht? Neem dan contact met ons op via:
- Post: Stichting Free a Girl, Koepelplein 1E, 2031 WL Haarlem
- Telefoon: 023-2049400 (voorkeur, zodat we direct met je in gesprek kunnen)
- E-mail:info@freeagirl.nl
Hoe we jouw melding behandelen
- Ontvangst: We bepalen direct wie jouw melding oppakt.
- Bevestiging: Binnen een week ontvang je een bevestiging met informatie over de verwachte afhandelingstijd.
- Onderzoek: We onderzoeken de melding zorgvuldig en ondernemen de nodige stappen om gepast te reageren.
- Reactie: Ons streven is om binnen een maand te antwoorden. Als meer tijd nodig is (bijvoorbeeld door specifieke projectonderzoeken in het buitenland), laten we je dat weten.
- Afhandeling: We sluiten de melding af als we overtuigd zijn dat we naar redelijkheid en in verhouding met de zwaarte van de klacht, alles hebben gedaan om deze naar behoren te beantwoorden.
- Niet tevreden? Je kunt je klacht escaleren naar het CBF (Centraal Bureau Fondsenwerving) als je vindt dat de afhandeling niet voldoende is. Het CBF zal jouw melding verder beoordelen.
- Registratie: Alle klachten worden geregistreerd en geanalyseerd om onze processen te verbeteren.
Procedure corruptie vermoedens
Heb je een vermoeden van corruptie? Dan kun je een e-mail sturen naar integriteit@freeagirl.nl. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen om de melding in behandeling te nemen.